قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال به دنبال خريد زلاتان

به گزارش نشريه کوريه ره دلو اسپورت، مديران باشگاه رئال مادريد در حال بررسي انتقال زلاتان ابراهيموويچ در بازار نقل و انتقالات زمستاني هستند.


 

    این مهاجم سوئدی در فصل 09-2008 زیر نظر مورینیو در اینتر کار کرد و فصل بعد از آن به بارسا رفت.

 

آقای خاص همواره زلاتان را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر داشته و به نظر می رسد قصد دارد بار دیگر او را به تیمش اضافه کند.

 

با توجه به نیاز رئالی ها در خط حمله، مورینیو از فلورنتینو پرس خواسته که پیشنهادی برای خرید این مهاجم 30 ساله ارائه دهد.

این در حالی است که زلاتان هفته گذشته اعلام کرد دیگر به اندازه گذشته از فوتبال لذت نمی برد و به خداحافظی از فوتبال فکر می کند.


javahermarket

پدرو لئون در انتقاد از مورينيو

بازيکن فصل گذشته رئال مادريد و کنوني ختافه معتقد است که در رئال مادريد با او عادلانه رفتار نشد و مورينيو را مقصر اصلي اين کار مي‌داند.


 

     پدرو لئون بازيکن فصل گذشته رئال مادريد نمايش درخشاني با اين تيم نداشت و تنها در پنج بازي در ترکيب اين تيم قرار گرفت. وي پس از پايان فصل کهکشاني‌ها را ترک کرد و به طور قرضي به ختافه پيوست.

لئون معتقد است که در رئال مادريد با او عادلانه رفتار نشد و شخص مورينيو را مسئول اين کار مي‌داند.

وي در گفت‌وگو‌ با راديو مادريد گفت: بر اين باورم به آنچه که يک بازيکن بايد در باشگاهش رعايت کند، پايبند بودم. به خاطر نمي‌آورم رفتار بدي را انجام داده باشم. تمام چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که در رئال مادريد همچون يک بازيکن حرفه‌اي کار کردم و تمام تلاشم را براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي و موفقيت تيم انجام دادم. شکايتي از باشگاه ندارم، اما متاسفانه مورينيو اصلا رفتارخوبي با من نداشت. طرز بيان او بيشتر از کلماتي که بر زبان مي‌آورد، مرا جريحه‌دار مي‌کند.

مورينيو در پاسخ به اين سوال که چرا پدرو لئون را در ترکيب رئال مادريد به کار نگرفت، گفته بود، لئون مارادونا يا زيدان نيست.

لئون در واکنش به سخنان مورينيو گفت: شيوه بيان او آزار دهنده و اهانت آميز است. راه‌هاي بسياري براي سخن گفتن وجود دارد. فرد مي‌تواند آنچه را که مي‌خواهد با شيوه‌هاي مختلفي بيان کند اما بدون آن که به کسي توهين کند. در دوران حضور مورينيو در رئال مادريد احساس حقارت و اهانت مي‌کردم.

لئون که در بازي اين هفته تيمش مقابل مالاگا گل زيبايي به ثمر رساند با بيان اين که از باشگاه چلسي پيشنهاد داشته اما مورينيو با انتقالش مخالفت کرده است، گفت: چلسي يکي از بزرگ‌ترين باشگاه‌هاي اروپايي است. طبيعتا دوست داشتم که به اين تيم بپيوندم. اما مورينيو به من گفت که اجازه نخواهد داد به استمفوردبريج بروم چرا که در آنجا فرصت بازي کردن را پيدا نخواهم کرد. معتقدم که در آنجا مي‌توانستم بازي کنم و نمايش خوبي داشته باشم، چرا که مربي تيم کارلو آنچلوتي بود نه مورينيو.


javahermarket

[ چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو,پدرو لئون,لئون,پدرو, ] [ 14:3 ] [ ادیب بوبردک ]

حمايت مدافع جوان رئال از آقاي خاص

مدافع فرانسوي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: هرگز از نيمکت‌نشيني ناراحت نمي شوم و مطمئنم که مورينيو مي داند چه بايد بکند.


     به نقل از آس اسپانیا، رافائل واران مدافع با اخلاق رئال مادرید که در 270 دقیقه بازی خود حتی یک بار هم مرتکب خطا نشده تصریح کرد: مورینیو مربی کوچکی نیست و خوب می‌داند که چه باید بکند. گاهی از من می‌خواهد که در تیم ذخیره باشم و مطمئن می‌شوم که هفته بعد بازی نخواهم کرد؛ اما هرگز ناراحت نمی‌شوم و با اشتیاق بیشتری تمرین می‌کنم تا دوباره به اوج برسم.
وی ادامه داد: جو بسیار مثبتی در تمرینات تیمی وجود دارد و از این بابت بسیار خوشحالم و عضویت در رئال مادرید را افتخار بزرگی برای خود می‌دانم.


javahermarket

براي شکست رئال بايد بهترين بازيمان راانجام دهيم

فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس اعلام کرد براي اينکه تيمش بتواند در ديدار فردا شب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسد، بايد کاملا هوشيار باشند.


 آژاکس فصل گذشته در برنابئو 2-0 مغلوب رئال شد اما آژاکسی ها قصد دارند این بار با نتیجه بهتری به خانه برگردند.
 

 شاگردان دی بوئر در دیدار اول شان مقابل لیون به تساوی بدون گل رسیدند و او معتقد است برای کسب سه امتیاز در خانه رئال باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.
 

 ملی پوش سابق هلندی در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" رئال مادرید تیم فوق العاده ای است و ما برای اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، باید عالی کار کنیم."
 

 دی بوئر همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد ستایش قرار دادد اما محرومیت او به دلیل صحبت هایش در پایان دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را عادلانه دانست.
 

 " مورینیو مربی بزرگی است اما مرتکب اشتباه شد. خودش هم این را می داند و به همین دلیل از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد."


javahermarket

[ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:خبرهای تیم آژاکس,دیدار رئال مادرید و آژاکس, ] [ 23:39 ] [ ادیب بوبردک ]

کنايه مديرعامل به بارسا؛ سياسيون حق قضاوت درباره رئال را ندارند!

پرس: مي‌خواهيم به دهمين قهرماني برسيم

مديرعامل باشگاه رئال مادريد در سخنراني خود در اجلاس بزرگ جامعه مادريدي ها که هم‌اکنون در حال برگزاري است، گفت: مي‌ خواهيم به دهمين عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا‌ برسيم.


     به نقل از رویترز، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: بدون شک در مسیری صحیح گام بر می‌داریم و اطمینان دارم که همه چیز برای دهمین قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا فراهم و آماده است.

پرس با اشاره به خریدهای اخیر گفت: در اختیار گرفتن رونالدو، شاهین، مورینیو و ... اتفاقات بسیار خوبی بود که در تاریخ رئال مادرید کم نظیر به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: مورینیو بهترین مربی جهان است و من با تمام قدرت پشتیبان او هستم، در این مورد هرگز عقب نشینی نمی‌کنم و با این که می‌دانم او مخالفین زیادی دارد و به سودم نیست همیشه از او تعریف کنم با قاطعیت بیان می‌کنم که تا من در رئال مادرید هستم و هواداران به ستوه نیامده‌اند، مورینیو مربی رئال مادرید خواهد بود اما نقطه جوش من صدای اعتراض هواداران است، در آن زمان است که دیگر نه من و نه مورینیو و نه حتی هیئت مدیره هیچ کاری از دستش بر نمی‌آید.

فلورنتینو پرس با اشاره به ترک باشگاه توسط خورخه والدانو گفت: او مشکلاتی با مورینیو داشت و از ابتدا نیز بر سر این مسئله ما من مشاجره می‌کرد، والدانو مرد بزرگی است و همیشه برایش احترام قایل هستم، او به گردن باشگاه حق دارد و شاید بد نباشد که بدانید او هنوز حقوق آخرین دوره نایب رئیسی خود را به مدت 5 ماه دریافت نکرده و حتی برای آن هیچ اقدامی نکرده است.

پرس با کنایه به اجلاس روز گذشته باشگاه بارسلونا و پارلمان کاتالونیا گفت: نیازی به سیاسیون نیست و من اجازه نمی‌دهم سیاسیون درباره رئال مادرید قضاوت کنند، چطور ممکن است یک مدیرعامل بنشیند و ببیند پارلمان ایالتش چه تصمیمی برایش می‌گیرد؟

javahermarket

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,فلورنتینو پرس,مدیر عامل باشگاه رئال مادرید, ] [ 15:14 ] [ ادیب بوبردک ]

رئال مادريد 6-2 رايو وايکانو: پايان بحران

برد پرگل رئال مادريد با هت تريک رونالدو

شاگردان مورينيو در دو ديدار هفته گذشته مقابل لوانته و راسينگ نتوانسته بودند به پيروزي برسند و با کسب يک امتياز از اين دو ديدار، تا رتبه هفتم جدول سقوط کردند.


رئال مادرید با پیروزی 6-2 مقابل رایو وایکانو، بحران یک هفته ای اش را پشت سر گذاشت.

شاگردان مورینیو در دو دیدار هفته گذشته مقابل لوانته و راسینگ نتوانسته بودند به پیروزی برسند و با کسب یک امتیاز از این دو دیدار، تا رتبه هفتم جدول سقوط کردند. همین مسئله انتقادهای زیادی را از تیم مورینیو به همراه داشت و دیدار امشب را برای آنها بسیار حساس کرده بود.

البته در این دیدار هم رئالی ها غافلگیر شدند و بازیکنان رایو بازی را بسیار هجومی و شاجاعانه آغاز کردند و در همان دقیقه اول توسط میچو به گل رسیدند.

چند دقیقه بعد رایو می توانست به گل دوم برسد اما ضربه بازیکن این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه کاسیاس به بیرون رفت.

بازی خوب میهمان تا 20 دقیقه ابتدایی ادامه داشت اما رفته رفته شاگردان مورینیو به بازی مسلط شدند و سرانجام در دقیقه 38، کریس رونالدو روی یک ضد حمله دروازه حریف را باز کرد.

با این گل، رئالی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و توانستند در آخرین دقیقه وقت های معمول نیمه اول، به گل دوم برسند. ضربه سر سرخیو راموس، در دهانه دروازه به گونسالو ایگواین رسید و مهاجم آرژانتینی با یک بغل پای ساده، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 2-1 رئال به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم رئالی ها خیلی سریع به گل سوم رسیدند. خطای مدافع رایو روی کاکا در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که رونالدو آن را به گوشه بالای سمت راست دروازه حریف کوبید.

اما اختلاف خیلی زود بار دیگر به حداقل رسید. میچو که گل اول را زده بود، روی یک ارسال روی دروازه رئال، در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و توپ را از خط دروازه عبور داد.

روی این گل ابتدا کمک داور پرچم نزد اما داور شخصا گل را پذیرفت و تصاویر تلویزیونی نظر او را تایید کردند.

دو دقیقه بعد آنخل دی ماریا از بازی اخراج شد تا به نظر کار رئالی ها سخت تر شود اما شاگردان مورینیو بعد از 10 نفره شدن، حتی بهتر کار کردند و توانستند 3 بار دیگر دروازه حریف سرسخت شان را باز کنند.

ابتدا رافائل واران، مدافع جوان رئالی ها، روی یک ضربه کرنر، در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد و گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

سپس کریم بنزما روی پاس عرضی اوزیل با یک ضربه بغل پای دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه رایو را بار دیگر فرو ریخت و در دقیقه 73 حساب کار را 5-2 کرد.

و سرانجام در دقیقه 84، رونالدو در حالتی تک به تک توسط دروازه حریف سرنگون شد تا بار دیگر یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام شد. رونالدو این بار هم پشت توپ قرار گرفت و برای سومین بار در این دیدار گلزنی کرد تا علاوه بر رقم زدن یک پیروزی پرگل برای رئال، با 7 گل زده، به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

javahermarket

زيدان: مورينيو بهترين مربي فوتبال جهان است

ستاره اسبق رئال با وجود نتايج ضعيف اين تيم از مورينيو حمايت کرد.


زین الدین زیدان مدیر فوتبالی باشگاه رئال مادرید از ژوزه مورینیو سرمربی این تیم حمایت کرد و اعلام کرد با وجود نتایج ضعیف اخیر رئال به زودی به روزهای اوج خود بازمی گردد.

رئال هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مغلوب لوانته شد و در بازی میان هفته نیز مقابل راسینگ سانتاندر به تساوی بدون گل رضایت داد.

زیدان در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" همیشه در طول فصل هفته های سخت هم وجود دارد، هیچ تیمی هم با پیروزی در 4 بازی عنوان قهرمانی را کسب نکرده است. من به مورینیو و کارش اطمینان دارم، او رئال را به زودی به روزهای اوج و روند پیروزی هایش باز می گرداند."

"رئال بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و بهترین مربی فوتبال جهان این تیم را هدایت می کند. هواداران باید صبور باشند، رئال خیلی زود نتیجه خواهد گرفت."

رئال در بازی بعدی خود امشب به مصاف رایو وایه کانو خواهد رفت، دیداری که سه امتیاز آن برای این تیم بسیار حیاتی است.

Zidane, Mourinho (Marca)

javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای روز رئال مارید,کهکشانی ها,زیدان,مورینیو, ] [ 16:30 ] [ ادیب بوبردک ]

حمايت زيدان از مورينيو

ستاره پيشين تيم ملي فوتبال فرانسه و رئال مادريد بر اين باور است که رئال مادريد با ژوزه مورينيو به روزهاي اوج خود برخواهد گشت.


 زين الدين زيدان، مدير رئال مادريد پيش از نمايش ضعيف اين تيم در بازي‌هاي اخير ليگ اسپانيا تاکيد کرد که اعتماد آن‌ها به ژوزه مورينيو به علت نتايج ضعيف تيمش در دو بازي اخير کاهش نخواهد يافت، چرا که او بهترين مربي جهان است و تيم بسيار خوبي ساخته و پرداخته کرده است .  


 وي در نشستي خبري گفت: تيم بسيار خوبي داريم و بهترين مربي جهان هدايت آن را بر عهده دارد. اعتماد ما به مورينيو وصف ناشدني است است و تمام باشگاه از او حمايت مي‌کنند. به خوبي مي دانيم که در هر فصلي لحظات سختي وجود دارد، ليگ برتر و جام حذفي و ليگ قهرمانان اروپا را نمي‌توان در سه چهار هفته محدود کرد. بايد براي رسيدن به آنچه که در پي آن هستيم، به تلاش خود ادامه دهيم.


 زيدان از تماشاگران رئال مادريد هم خواست که از مورينيو و تيمش حمايت کنند، چرا که آن‌ها آنچه را که در چنته دارند رو خواهند کرد و اصلا کم کاري نخواهند کرد.


 با توجه به نظر سنجي که روزنامه آس اسپانيا انجام داد، بيشتر تماشاگران رئال مادريد ژوزه مورينيو را عامل ناکامي‌هاي اخير رئال مادريد مي‌دانند.


 رئال مادريد در دو بازي اخير خود طعم پيروزي را نچشيده است، به طوري که در مقابل لوانته بازي را يک بر صفر واگذار کرد و با راسينگ سانتاندر به تساوي صفر به صفر رسيد. اين تيم امروز در آغاز هفته ششم به مصاف رايو وايکانو مي‌رود.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو,زیدان,, ] [ 15:37 ] [ ادیب بوبردک ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه؛ مورینیو: "مادریدیسموها از ما میخواهند که آرام، قوی و خوشبین باشیم"

 

 مورینیو مصاحبه ای با خبرنگاران پیش از رویارویی با رایووالکانو در برنابئو داشت:

" من برای رابووالکانو احترام زیادی قائلم. آنها مردمانی هستند با کاراکتر ها و شخصیت های عالی و در مورد فوتبال بسیار احساساتی اند."


javahermarket


ادامه مطلب
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 11:49 ] [ ادیب بوبردک ]

مورينيو: بايد متحد بمانيم

آقاي خاص حدود نيم ساعت با شاگردانش صحبت کرد


ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز پنجشنبه در جلسه تمرینی تیمش،بیشتر ترجیح داد تا از نظر روانی روی شاگردانش کار کند. او دقیقا می داند که شاگردانش چه زمانی به صحبتهای او نیاز دارند

زمانی که تمام بازیکنان رئال برای انجام جلسخ تمرینی در شهرک ورزشی والدبباس جمع شده بودند، مورینیو حدود نیم ساعت با شاگردانش صحبت کرد و پیغام او کاملا روشن بود:« باید متحد باشیم.»
این صحبتها اصلا وحشت آور نبود و برعکس به منظور آرامش بخشیدن به بازیکنان و پشت سرگذاشتن روزهای سخت اخیر رئال بود.

مورینیو در صحبتهای صبح روز پنجشنبه اش گفت:« در ماه سپتامبر نه تیمی قهرمان می شود و نه قهرمانی را از دست می دهد.» پیغام آقای خاص به شاگردانش در پایان با تشکر گروهی بازیکنان رئال همراه بود و بلافاصله پس از پایان یافتن جلسه تمرینی رئال، ایکر کاسیاس درحضور همه احساسش درمورد این صحبتها را با ابراز تشکر برزبان آورد.

javahermarket

ستاره پرتغالي رئال از ناحيه سر مصدوم شد

کارواليو هنوز به روزهاي اوج بازنگشته و ممکن است تا شانس حضور در ديدار مقابل رايو وايه کانو را از دست بدهد


طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید ممکن است تا نتواند در دیدار هفته آینده تیمش در سانتیاگو برنابئو و مقابل رایو وایه کانو از ریکاردو کاروالیو ، ستاره پرتغالی تیمش استفاده کند.
ستاره سابق تیم ملی پرتغال در جریان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل راسینگ سانتاندر از ناحیه سر ضربه خورد و آسیب دید. او در جلسه تمرینی روز پنجشنبه کهکشانی ها هم غایب بود و برای پشت سرگذاشتن تستهای بیشتر به بیمارستان رفت

بعد از آنکه این بازیکن 33 ساله تستهای مختلفی را انجام داد، اجاه یافت تا به خانه بازگشته و استراحت کند و بسیار بعید به نظر می رسد که در دیدار شنبه شب تیمش که دیداری خانگی و مقابل تیم تازه صعود کرده رایو وایه کانو است، به میدان برود.

مصدومیت کاروالیو ضربه بدی برای مورینیو بود؛ چرا که او برای این دیدار بازیکنانی مثل په په، کوئنترائو و نوری شاهین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کهکشانی ها,کاروالیو, ] [ 14:25 ] [ ادیب بوبردک ]

مورينيو:بخاطر زبان،در آلمان مربيگري نمي کنم

ژوزه مورينيو ، مربي پرتغالي رئال مادريد خودش را از هدايت تيمي در آلمان دور مي بيند و معتقد است که ناتواني اش در آلماني صحبت کردن، براي او مشکل ساز خواهد شد.


 این مربی پرتغالی سابقه هدایت تیم های بزرگی در 4 لیگ برتر اروپا (پورتو در پرتغال، چلسی در انگلیس، اینتر در ایتالیا و رئال در اسپانیا) را تجربه کرده و با تمام این تیمها به قهرمانی رسیده
 مورینیوی 48 ساله اکنون دومین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو را سپری می کند  و از تابستان امسال کنترل بیشتری از امور باشگاه مادریدی را در دست گرفته.
 با این وجود گمانه زنی ها درمورد آینده او ادامه دارد و شنیده می شد که ممکن است روزی مورینیو را در بوندس لیگا ببینیم ولی خود آقای خاص این را رد می کند.
 
 مورینیو در گفتگو با اشپورت بیلد گفت:« من از آن دسته مربیان نیستم که برای همیشه در یک تیم و در یک کشور بمانم.سبک کاری ام باعث می شود تا بهتر شوم. من الان در چهارمین کشور مختلف کار می کنم و کار کردن در کشورهایی مثل ایتالیا، اسپانیا و انگلیس تو را بهتر و بهتر می کند. من دوست دارم تا درآلمان هم به مربیگری بپردازم ولی اگر راستش را بخواهید ، از جمله مهارتهای یک مربی این است که به زبان کشوری که در آن کار می کند تسلط داشته باشد.»
 
 مورینیو ادامه داد:« برای ارتباط با بازیکنان، برای راحتی در کنفرانس خبری به این موضوع نیاز داری؛ چرا که رسانه ها نقش مهمی در کار ما دارند و با در نظر داشتن این شرایط،فکر نمی کنم که پتانسیل کار کردن در آلمان را داشته باشم. پس این فکر را از سرم بیرون می کنم. ولی به خاطر کیفیت بازیها و خیلی چیزهای دیگر فوتبال آلمان را درک می کنم و دوست دارم که در این کشور مربیگری کنم.»


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو,ژوزه مورینیو, ] [ 11:49 ] [ ادیب بوبردک ]

اظهارنظر جنجالي مورينيو در مورد خديرا

سرمربي پرتغالي رئال بعد از شکست 1-0 تيمش مقابل لوانته، تصميمات داور، حرکات تحريک آميز بازيکنان حريف و بي انظباطي سامي خديرا، هافبک تيمش را عامل اين شکست دانست.


 به گزارش رسانه های اسپانیایی، انتقاد علنی ژوزه مورینیو از بازیکنان تیمش با واکنش بازیکنان تیم روبرو شد.

 سرمربی پرتغالی رئال بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل لوانته، تصمیمات داور، حرکات تحریک آمیز بازیکنان حریف و بی انظباطی سامی خدیرا، هافبک تیمش را عامل این شکست دانست.

 به گزارش نشریه ال پائیس، اننقاد علنی از یکی از بازیکنان تیم، موجب شود تا بازیکنان اصلی تیم به این مسئله واکنش نشان دهند.

 یک منبع نزدیک به تیم رئال اعلام کرد که کارت قرمزی که خدیرا دریافت کرد به دلیل اطاعت از دستورات تاکتیکی مورینیو بود.

 براساس گزارش ها مورینیو از بازیکنانش خواسته بود تا به هر تصمیم داور اعتراض کنند و همین مسئله موجب شد تا بازیکنان لوانته در مقابل هم 2.5 خطایی که انجام دادند، یک کارت زرد دریافت کنند، در حالی که آمار قبلی آنها 1 کارت زرد به ازای هر 7 خطا بود.


 خدیرا به خاطر خطا روی بازیکن حریف در میانه زمین اخراج شد اما زمانی که مورینیو بی انظباطی او را دلیل شکست تیم عنوان کرد، موجب خشم بازیکنان شد.


 نشربه کاتالانی اسپورت نیز با اعلام این موضوع خاطر نشان کرد که این اولین باری است که بازیکنان رئال به صحبت های مورینیو در رسانه ها واکنش نشان می دهند.


 البته مورینیو می تواند مطمئن باشد که بازیکنان پرتغالی تیم به ویژه کریس رونالدو، په په و کاروالیو که مدیر برنامه های شان، خورخه مندس، مدیر برنامه مورینیو نیز هست، همچنان از او حمایت خواهند کرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,مورینیو,سامی خدیرا,خدیرا,, ] [ 22:59 ] [ ادیب بوبردک ]

پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید - سانتاندر 30 شهریور



رئال مادرید - سانتاندر
هفته چهارم لالیگا
چهارشنبه ، 30 شهریور 1390

ساعت : 22:30


فعلا که خبری از شبکه 3 نیست! از شبکه های زیر میتونید بازی را دنبال کنید:

Al Jazeera Sport +2
Arena Sport 2 [MAXtv]
Arena Sport 3 (serbia)
C+ Extra 4 (sweden)
C+ Fotball (norway)
C+ Liga (spain)
C+ Sport (france)
C+ Sport 1 (poland)
C+ Urheilu (finland)
Conn-X Sport 1
Digi Sport 1 (romania)
Duhok TV
NTV Spor
RAHE FARDA
NTV+ Football
Qellat TV
Sky Calcio 10
Sky Sports 3 (uk/ireland)
Sport 1 (cze/svk)
Sport 1 (lithuania)
Sport 2 (hungary)
Sport 5+ (israel)
Sport TV1
SuperSport 2 [DigitAlb]
TRK Futbol
TV+ (bulgaria)
~ Al Jazeera Sport HD2
~ C+ Liga HD
~ C+ Sport HD (france)
~ C+ Sport HD (poland)
~ Sky Sports HD3 (uk/irl)
~ Sport 1 HD (netherlands)
~ Sport 5 HD (israel)
~ SuperSport HD2

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید - سانتاندر 30 شهریور, ] [ 19:10 ] [ ادیب بوبردک ]

شوستر:مورينيو نميخواهد از فوتبال واقعي حرف بزند

سرمربي آلماني پيشين رئال مادريد با انتقاد از عملکرد آقاي خاص گفت: مورينيو دوست ندارد از فوتبال واقعي حرف بزند و مدام بازيکنانش را قرباني مي کند.


 به نقل از آس اسپانیا، برند شوستر که با رئال مادرید خوب نتیجه نگرفت و بی سر و صدا از کار برکنار شد روز گذشته درخصوص نحوه عملکرد خوزه مورینیو گفت: هر کارشناس یا خبرنگاری در مورد رئال مادرید زمان مربیگری من تحقیق کند متوجه می‌شود که من مسئول اول و آخر همه نتایج بودم و در کنفرانس‌های خبری در اوج عصبانیت به هیچ‌کسی توهین نکردم؛ اما مورینیو دوست ندارد درباره فوتبال حرف بزند و مدام بازیکنانش را قربانی نتیجه گیری ضعیف خود می‌کند.

 شوستر ادامه داد: بهانه تراشی و تیتر روزنامه‌ها شدن که کاری ندارد. رئال مادرید اکنون بازیکنانی در اختیار دارد که هر مربی بزرگی باید با این تیم قهرمان شود و در غیر این صورت باید قبول کند که جایگاهی در مربیگری حرفه‌ای جهان ندارد. در کجای دنیا می‌شود امکانات باشگاه رئال مادرید را داشت و مدام از ناداوری حرف زد؟


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,شوستر,کهکشانی ها, ] [ 16:34 ] [ ادیب بوبردک ]

هشدار آقاي خاص به بازيکنان رئال

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا به بازيکنانش هشدار داد که مراقب باشند تا ديگر شکست نخورند.


   به نقل از مارکا اسپانیا، خوزه مورینیو به بازیکنانش گفت: یک شکست دیگر نگران کننده خواهد بود و ما باید مراقب اوضاع باشیم.

وی افزود: رئال مادرید در این فصل فقط و فقط به دنبال قهرمانی است و اگر یک بار دیگر شکست بخوریم اوضاع برایمان به شدت سخت و بحرانی خواهد شد، می‌دانم که تا پایان فصل فرصت‌های زیادی باقی مانده؛ اما فصل گذشته نیز همین معدود ناکامی‌ها بودند که ما را به قهرمانی نرساندند و هواداران‌مان را ناامید کردند.

مورینیو ادامه داد: رئال مادرید باید در بازی‌های باقیمانده با تمام قدرت وارد میدان شود و دیگر هیچ بهانه‌ای حتی ناداوری‌های همیشگی برای هیچ هواداری پذیرفته نیست.
رئال مادرید امشب میهمان راسینگ سانتاندر است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,کهکشانی ها,مورینیو, ] [ 14:18 ] [ ادیب بوبردک ]

روسل در واکنش به خبر قرارداد پله دوم با رئال

مديرعامل باشگاه بارسلونا اسپانيا در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص عقد قرارداد نيمار با رئال مادريد گفت: تا جايي که من ميدانم او چيزي را امضا نکرده است.


   به نقل از آس اسپانیا، الساندرو روسل تصریح کرد: در دو ماه گذشته تقریبا هر روز از نیمار اخباری منتشر شده که هیچ سندیتی ندارد، در واقع روزنامه‌های مادریدی و کاتالونیایی هر چه که دلشان می‌خواهد درباره نیمار و وضعیت انتقالش می نویسند و این اصلا درست نیست.

روسل ادامه داد: روز گذشته پزشک رئال مادرید که برای گرفتن تست پزشکی ورزشی از چندین و چند بازیکن جوان در آکادمی سانتوس به برزیل رفته با نیمار ملاقاتی داشته و پس از آن خبر عقد قرارداد نیمار با رئال مادرید همه جا به چاپ رسیده است.

روسل افزود: تا جایی که من می‌دانم نیمار هیچ چیزی را امضا نکرده است و از دید من احتمال پیوستن او به بارسلونا خیلی بیشتر از رئال مادرید است.


javahermarket

ازنظر ظاهري هم مسي رابه رونالدو ترجيح ميدهم

در ديدار رئال مقابل دينامو زاگرب، هواداران کروات بارها رونالدو را هو کردند و ستاره پرتغالي در پايان بازي دليل اين اتفاق را پولداري و خوش تيپي اش دانست.


ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، در پاسخ به این ادعای کریس رونالدو که گفته بود هواداران فوتبال به او حسادت می کنند زیرا خوش ش تیپ و پولدار است، گفت مسی را ترجیح می دهد.

در دیدار رئال مقابل دینامو زاگرب، هواداران کروات بارها رونالدو را هو کردند و ستاره پرتغالی در پایان بازی دلیل این اتفاق را پولداری و خوش تیپی اش دانست.

رئیس باشگاه کاتالانی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من چیزی در این مورد نمی دانم اما از نظر ظاهری، من مسی را به رونالدو ترجیح می دهم."

روسل همچنین ادعا کرد رئال و سانتوس برای خرید نیمار به توافقی نرسیده اند در حالی که رسانه های اسپانیایی اعلام کرد این ستاره جوان برزیلی پیش قراردادی با باشگاه مادریدی امضا کرده و حتی در تست پزشکی این باشگاه نیز شرکت کرده است.

" او بازیکن فوق العاده ای است. رئال هیچ توافقی برای خرید او با سانتوس نداشته است."

رئیس باشگاه کاتالانی همچنین در مورد قانون ممنوعیت کشیدن سیگار در نوکمپ صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد بخشی از این ورزشگاه را تنها به جوانان اختصاص دهد.

بارسا در این فصل برای اولین بار از یک تبلیغ تجاری روی پیراهن هایش استفاده کرده، اتفاقی که با اعتراض جمعی از طرفداران روبرو شده و قرار است هفته آینده در این مورد رای گیری شود.

روسل امیدوار است طرفداران دلیل این کار باشگاه را درک کنند.

" وقتی من به جلسه یوفا رفتم، همه به خاطر این قرارداد به من تبریک گفتند زیرا قرارداد بسیار خوبی بود. امیدارم طرفداران به باشگاه و سرمایه گذاری برای خرید بازیکن در آینده فکر کنند."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسا,ساندرو روسل,مقایسه مسی و کریستین رونالدو, ] [ 1:29 ] [ ادیب بوبردک ]

مارسلو: آن خطا ممکن بود ساق پايم را بشکند

مدافع برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: متاسفانه داوران به‌ خاطر مورينيو واکنش‌هاي غير منطقي نشان مي دهند و ما در نهايت قرباني اين روند مي شويم.


 

   به نقل از آس اسپانیا، مارسلو تصریح کرد: چهره داوران هنگامی که رو در روی مورینیو می‌ایستند و به او یا به بازیکنانش تذکر و کارت قرمز می‌دهند دیدنی است، گویا فاتح یک جنگ تمام عیار شده‌اند.

 

مارسلو ادامه داد: خطایی که بازیکن لوانته مرتکب شد ممکن بود شکستگی کامل ساق پای من را به دنبال داشته باشد و این خطا کارت قرمز داشت، یا درگیری خدیرا که با تمارض عجیب بازیکن حریف همراه بود؟

 

این بازیکن برزیلی افزود: برای برخی از داوران یک افتخار شده که پس از قضاوت بازی‌های رئال مادرید در وبلاگ خود از قاطعیت در رفتار با ما بنویسند.

 


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهیا روز رئال مادرید,کهکشانی ها,مارسلو,دیدار رئال مادرید و لوانته, ] [ 13:0 ] [ ادیب بوبردک ]

مديرعامل باشگاه برزيلي اعلام کرد

ديدار دوستانه رئال وسانتوس درآغاز سال 2012

دو باشگاه رئال مادريد اسپانيا و سانتوس برزيل به بهانه انتقال نيمار در آغاز سال 2012 يک ديدار دوستانه برگزار مي کنند.


     به نقل از آس اسپانیا، نیمار در دیدار دوستانه بین رئال مادرید و سانتوس در آغاز سال 2012 یک نیمه با سانتوس و یک نیمه با رئال مادرید خواهد بود و پس از آن بازی به همراه هم‌تیمی‌های جدیدش راهی پایتخت اسپانیا می‌شود.

پیش بینی‌ می‌شود این بازی پربیننده و زیبا در سائوپائولو برزیل کلید بخورد و با توجه به میزبانی برزیل در جام جهانی 2014 قرار بر این شده تا مانور خبری گسترده‌ای برای پوشش تصویری و رادیویی این بازی در نظر گرفته شود.

رئال مادرید که سابقه خرید روبینیو را از سانتوس دارد، به خاطر تلاش برای خرید نیمار تا حدودی مقامات سانتوس را دلخور کرد؛ اما با توجه به توافقات اخیر می‌شود روزهای خوشی را برای دو باشگاه مذکور پیش بینی کرد.

نیمار با دریافت 60 میلیون یورو راهی رئال مادرید شده و از این مبلغ حداقل 45 درصد آن به خود باشگاه سانتوس اختصاص دارد.

 


javahermarket


به ياد بابي رابسون

مورينيو جايزه فيفا را به يك خيريه داد

' خوزه مورينيو' جايزه اي را که از فيفا به عنوان بهترين مربي سال 2010 جهان دريافت کرده است را به ياد ' بابي رابسون' به يک بنياد خيريه اهدا کرد.


       به گزارش آسوشيتدپرس، سرمربي سابق بارسلونا و تيم ملي انگليس دو سال پيش در 76 سالگي به دليل سرطان ريه درگذشت. او کسي بود که به مورينيو کمک کرد تا مربي فوتبال شود.
''مارک'' پسر رابسون گفت: همه خانواده کاملا از اين هديه سخاوتمندانه آقاي مورينيو شگفت زده هستند. ما بشدت تحت تاثير قرار گرفته ايم و قدردان او هستيم.
مبلغي که از فروش جايزه سال 2010 مورينيو بدست آيد در اختيار بنياد سر بابي رابسون و يک مرکز مبارزه با بيماري سرطان قرار خواهد گرفت.
مارک رابسون گفت: اگر پدرم زنده بود قطعا از اينکه همه باشگاه ها و مربيان فوتبال در جهان در اعطاي چنين جوايزي همدل هستند احساس غرور مي کرد.
مورينيو هيچ سابقه اي به عنوان بازيکن فوتبال ندارد و ورود او به دنياي فوتبال از سال 1992 شروع شد که به عنوان مترجم رابسون به خدمت تيم اسپورتينگ ليسبون درآمد.
رابسون هنگامي که به پورتو رفت هم مورينيو را به همراه خود برد و در بارسلونا در سالهاي 1996 و 97 هم هر دو در کنار هم بودند.
پس از آن مورينيو مربي بنفيکا شد ولي نام او با پورتو بر سر زبان ها افتاد؛ هنگامي که در سال 2004 همراه با اين تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد، پيش از آنکه به چلسي بپيوندد و با اين تيم دو بار قهرمان ليگ برتر انگليس شود.
مورينيو از سال 2010 سرمربي رئال مادريد شده است. 
 


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,مورینیو, ] [ 12:34 ] [ ادیب بوبردک ]

نيمار و تکذيب توافق با رئال !

ستاره برزيلي هرگونه توافق با سران باشگاه مادريدي را تکذيب کرد.


بعد از پیروزی 1-3 سانتوس مقابل کورینتیانس بود که نیمار در مورد آینده اش به صحبت پرداخت. این ستاره برزیلی در آن دیدار گلزنی نکرد اما در کانون توجهات خبرنگاران قرار داشت. دلیل این توجه انتشار اخباری درمورد توافق نیمار و پشت سرگذاشتن تستهای پزشکی باشگاه مادریدی در سائوپائولو و زیر نظر رئیس کادر پزشکی رئال بود.
با این وجود و همان طور که انتظار می رفت، نیمار این خبر را تکذیب کرد:« برای عیادت یکی از اقوامم به بیمارستان رفته بودم؛ برای یک کارشخصی.تمام اینهایی که منتشر می شود گمانه زنی است.»

ستاره جوان برزیلی توافق برای امضای قرارداد با رئال مادرید را هم تکذیب کرد و گفت:« مطبوعات تا به امروز نزدیک 30 بار مرا منتقل کرده اند.هیچ یک از این اخبار صحت ندارد. من بازیکن سانتوس هستم و برای برگزاری جشن صد سالگی تیم هم همین جا خواهم بود. همه اینها گمانه زنی است.من با هیچ کسی توافقی نکرده ام و می خواهم برای جشن های صدسالگی باشگاه اینجا باشم.»

 

Neymar e Davi Lucca (Twitter)

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,نیمار, ] [ 1:38 ] [ ادیب بوبردک ]

مورينيو خواهان کسب حداقل 40 امتياز در ليگ !

سرمربي رئال در کنفرانس خبري امروزش همه را متعجب کرد و گفت تمام تلاش تيمش اين است که حداقل 40 امتياز در رقابتهاي ليگ کسب کند.


ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید با مسخره کردن اظهارات اخیر پپ گواردیولا اعلام کرد هدف اصلی اش در رقابتهای این فصل جلوگیری از سقوط تیمش به دسته پایین تر است.

این اظهار نظر عجیب مورینیو در واکنش به صحبت های هفته گذشته پپ گواردیولاست که گفته بود که قول قهرمانی در هیچ جامی را نمی دهد و ممکن است تیمش در این فصل هیچ عنوان قهرمانی را کسب نکند.

مورینیو در کنفرانس خبری امروز گفت:" تمام تلاش خود را خواهیم کرد که 40 امتیاز کسب کنیم و در لیگ باقی بمانیم. هدف اصلی مان ماندن در لیگ دسته اول است و بارسیدن به این هدف به اهداف دیگر خود فکر می کنیم."

هنوز مشخص نیست کریس رونالدو ستاره رئال می تواند در بازی فردا مقابل لوانته به میدان برود یا خیر. رونالدو در پیروزی یک بر صفر رئال مقابل دیناموراگرب در پارپوب رقابتهای لیگ قهرمانان مصدوم شد و مورینیو امیدوار است او به بازی فردا برسد.


javahermarket

[ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو, ] [ 1:52 ] [ ادیب بوبردک ]

مورينيو: شايد تا پايان ليگ قهرمانان مصاحبه نكنم

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: شايد تا پايان ليگ قهرمانان مصاحبه نکنم.


 به نقل از آس اسپانیا، خوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید که در بازی برگزار شده از مرحله لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموزاگرب از نشستن روی نیمکت تیمش محروم بود در نشست‌های خبری از بازی هم کارانکا دستیار خود را فرستاد و این احتمال وجود دارد که مورینیو در آینده نیز همین کار را ادامه دهد.

 وی گفت: خبرنگارانی که دلشان برای صحبت‌های صادقانه و بدون پردازش من تنگ شده باید همان روز که یوفا مرا جریمه کرده بود از نوشتن آن همه تحلیل عجیب و مملو از سیاه نمایی خودداری می‌کردند، اینگونه نیست که هر چه رسانه ها بخواهند همانگونه رقم بخورد.
 مورینیو در خصوص مصدومیت رونالدو نیز گفت: امیدوارم اخبار منتشر شده صحت نداشته باشد اما گویا باید قبول کنم که رونالدو این هفته مثل همیشه نیست و در هر صورت استراحت برای او بهتر است.

 مورینیو درباره اهمیت بازی با لیون فرانسه گفت: فعلا به این بازی فکر نمی‌کنیم و تمرکز اصلی بر لالیگا است، هم آژاکس و هم لیون تیم‌های بزرگی هستند و نباید در این بازی‌ها با غرور وارد میدان شد


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,مورینیو, ] [ 16:43 ] [ ادیب بوبردک ]

آخرين اخبار از اردوي رئال مادريد

باشگاه رئال مادريد با انتشار خبري غيبت قطعي رونالدو و حضور آلتين توپ در تمرينات را تاييد کرد.


 به نقل از مارکا اسپانیا، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید برای حضور مقابل اتلتیک بیلبائو از بازی به جا مانده از هفته اول و لوانته در هفته چهارم مشکل جدی داشته و روابط عمومی باشگاه رئال مادرید از غیبت قطعی وی مقابل لوانته نوشته است.
 فدراسیون فوتبال اسپانیا تلاش می‌کند هفته به تعویق افتاده اول را در انتهای همین هفته برگزار کند اما با تقویم یوفا و تمرینات تیم‌های ملی جوانان مشکل دارد.

 رونالدو از ناحیه مچ پا سه بخیه خورده و به طور کلی از سه ناحیه پای خود به شدت دچار مصدومیت شده است.
 خبر خوش برای هواداران رئال مادرید این که حمید آتین‌توپ بازیکن ترک تبار رئال مادرید از کمند مصدومیت رهایی یافته و در تمرینات فشرده تیمی در کنار سایر بازیکنان حاضر شده است.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,حمیت آلتین توپ, ] [ 16:35 ] [ ادیب بوبردک ]


نکات جذاب ديدار دينامو زاگرب- رئال مادريد 

ديدار 4شنبه شب اين دو تيم در زاگرب با برد 0-1 رئال به پايان رسيد.


 

 رئال مادرید موفق شد تا چهارشنبه شب و در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد دینامو زاگرب عبور کند. شاید برایتان جالب باشد که نکات جذابی را درمورد این بازی مطالعه کنید. 

 * لاسانا دیارا از هفته سی و ششم رقابتهای فصل گذشته لالیگا ( روز دهم ماه می و در دیدار با ختافه) برای رئال مادرید به میدان نرفته بود. 

 *اخراج مارسلو در دیدار 4شنبه شب، اولین اخراج این بازیکن برزیلی در 30 دیداری است که در لیگ
 * گلی که دی ماریا وارد دروازه دینامو زاگرب کرد، چهارمین گل او در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست. او این فصل در ترکیب رئال نمایش خوبی دارد. هر وقتی که دی ماریا برای رئال گلزنی کرده، رئال دیدار را با پیروزی به پایان برده است. 

 *آخرین باری که رئال مادرید بدون آنکه در نیمه اول گلزنی کرده باشد به رختکن رفته، دیدار برگشت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا بود. 

 * در دیدارهای گذشته رئال مادرید هیچ وقت تا این اندازه برای گلزنی منتظر نمانده بود و همیشه این تیم قبل از دقیقه 23 به گل رسیده بود. اولین گل رئال مقابل ختافه در دقیقه 14 از راه رسید . این تیم مقابل ساراگوسا در دقیقه 23 گلزنی کرد و در سوپرکاپ اسپانیا هم دردیدار رفت در دقیقه 12 و در دیدار برگشت در دقیقه 19 گلزنی کرده بود. 

 *این پانزدهمین فصل متوالی است که رئال مادرید در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. رکورد حضور متوالی در این رقابتها با 16 حضور متوالی در اختیار منچستریونایتد است. 

 

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:خبرهاي رئال مادريد,ديدار رئال مادريد و دينامو زاگرب, ] [ 17:31 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

لحظاتي پيش ديدارهاي گروه هاي اول تا چهارم رقابتهاي ليگ قهرمانان برگزار شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


گروه A

 منچسترسیتی 1 – ناپولی 1
گل‌ها: ادینسون کاوانی (69) برای ناپولی و الکساندر کولاروف (75) برای من سیتی

 ویارئال 0 – بایرن مونیخ 2
گل‌ها: تونی کروس (7)، رافینیا (76)
..................................................................................
گروه B

اینتر 0 – ترابوزان 1
گل: اوندرج چلوستکا (76)

 لیل 2 – زسکامسکو 2
گل‌ها: موسی سو (45)، بنوا پدرتی (57) برای لیل و سیدو دومبیا (72، 90) برای زسکا
...................................................................................
گروه C

 بازل 2 – اوتلول گالاتی 1
گل‌ها: فابین فری (39)، الکساندر فری (84، پنالتی) برای بازل و ماریوس پنا (58) برای اوتلول گالاتی

 بنفیکا 1 – منچستریونایتد 1
گل‌ها: اسکار کاردوسو (24) برای بنفیکا و رایان گیگز (42) برای منچستریونایتد
...................................................................................
گروه D

 آژاکس 0 – لیون 0

 دیناموزاگرب 0 – رئال مادرید 1
گل: آنخل دی ماریا (53)

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 2:10 ] [ ادیب بوبردک ]

عکس های رئال مادرید به سوی ورزشگاه ماکسیمیر



javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:عکس های رئال مادرید,بهترین عکس های رئال, ] [ 1:11 ] [ ادیب بوبردک ]

بوتراگوئنو: قهرماني در چمپيونزليگ مهيج است

رئالي ها تاکنون 9 بار در رقابت هاي ليگ قهرمانان به قهرماني رسيدند و بي صبرانه در انتظار دهمين قهرماني شان در اين رقابت ها هستند.


 امیلیانو برتراگنیو،مدیر روابط حقوقی باشگاه رئال مادرید، بی صبرانه در انتظار اولین دیدار تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان است و امیدوار است که شاگردان مورینیو بتوانند در رقابت های این فصل به جام مهمی دست پیدا کنند.

 رئالی ها تاکنون 9 بار در رقابت های لیگ قهرمانان به قهرمانی رسیدند و بی صبرانه در انتظار دهمین قهرمانی شان در این رقابت ها هستند.

 بوتراگنیو در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" بازیکنان مشتاقانه در انتظار آغاز رقابت های لیگ قهرمانان هستند. بسیاری از اعضای تیم، همان بازیکنان فصل گذشته هستند به همین دلیل می دانند که چطور در کنار هم بازی کنند.

 ما از احتمال قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ بسیار هیجان زده ایم."

 رئالی ها امشب مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت و ستاره سال های نه چندان دور رئال در این مورد گفت:" آنها در مقابل تماشاگران خودی تیم منسجمی هستند و می توانند دردسر زیادی برای ما ایجاد کنند.
 حمایت تماشاگران برای آنها بسیار تعیین کننده است. ما از شور و هیجان آنها به خوبی آگاه هستیم. تماشاگران کروات از اینکه تیم شان امشب مقابل رئال قرار می گیرد، بسیار هیجان زده اند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید, بوتراگوئنو, ] [ 18:45 ] [ ادیب بوبردک ]

رونالدو: گوتزه را نميشناسم

اين ستاره 19 ساله به دليل بازي هاي خوبش در دورتموند و تيم ملي آلمان در چند ماه اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته اما ستاره سابق يونايتدها چيزي در مورد او نشنيده است.


 کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، اعلام کرد تاکنون چیزی در مورد ماریو گوتزه، ستاره جوان بورسیا دورتموند نشنیده است.


 این ستاره 19 ساله به دلیل بازی های خوبش در دورتموند و تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اما ستاره سابق یونایتدها چیزی در مورد او نشنیده است.


 رونالدو در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" گوتزه کیه؟ در چه پستی بازی می کند؟ بازیکن خوبی است؟ ما فرصت زیادی برای دیدن بازی های بوندس لیگا ندارم."


 ستاره پرتغالی بار دیگر تاکید کرد که اهمیتی به صحبت هایی در موردش می شود، ندارد:" من توجهی به حرف هایی که در موردم زده می شود، ندارم. من همیشه در بهترین شرایط هستم. من برای پیشرفت کردن به سختی کار می کنم.به همین دلیل است که کسی نمی تواند به توانایی های من شک کند."

 رئالی ها امشب در لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,کریس رونالدو, ] [ 18:36 ] [ ادیب بوبردک ]

با حضور دونده مشهور جهان در زاگرب

پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي شد
 

مدير عامل باشگاه رئال مادريد با حضور اوسين بولت از پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي کرد.


    به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید شب گذشته در مراسمی با حضور اوسین بولت دونده مشهور جهان از پیراهن قرمز رنگ رئال مادرید رونمایی کرد. در این مراسم که در آستانه بازی امشب رئال مادرید مقابل دینامو زاگرب برگزار شد حداقل 18 حامی مالی غول پیکر حضور داشتند و رئال مادرید به همین بهانه در آمد خوبی کسب کرد.

بولت دونده جامائیکایی به دعوت باشگاه رئال مادرید از کره جنوبی به کرواسی آمده بود تا در این مراسم حضور داشته باشد. 38 سال از آخرین باری که رئال مادرید با پیراهن قرمز وارد میادین رسمی فوتبال شده می‌گذرد.
 
رئال در بازی امشب مقابل دیناموزاگرب با پیراهن قرمزرنگ به میدان خواهد رفت.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهایروز رئال مادرید, ] [ 14:40 ] [ ادیب بوبردک ]

كاكا ديدار رئال مقابل دينامو زاگرب را از دست داد

'کاکا' ستاره برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا، اولين مسابقه اين تيم در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را به دليل مصدوميت از دست داد.


به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، رئال مادريد چهارشنبه شب در مرحله گروهي بايد به مصاف دينامو زاگرب برود.
کاکا در تمرينات روز يکشنبه تيمش براي اين بازي حضور داشت اما به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در جلسه تمريني روز دوشنبه همراهي کند.
وي که نتوانسته در فصل جاري ''مسعود اوزيل'' را از ترکيب اصلي رئال مادريد کنار بزند، شنبه شب در جريان برد 4 بر 2 اين تيم مقابل ختافه به عنوان بازيکن ذخيره وارد زمين شد.
بنابراين گزارش، در فهرست 21 نفره بازيکنان ''خوزه مورينيو'' براي ديدار مقابل دينامو، ''لاسانا ديارا'' و ''سامي خديرا'' حضور دارند. خديرا بعد از مدت ها مصدوميت قرار است به ميدان برود.
در ديگر بازي گروه چهارم ليگ قهرمانان اروپا، ليون به مصاف آژاکس خواهد رفت.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاکا, ] [ 21:39 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است.


   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خبرهای بارسلونا,مصاحبه ونگر,آرسن ونگر, ] [ 20:20 ] [ ادیب بوبردک ]

غيبت کاکا در تمرينات امروز رئال

اين ستاره برزيلي در تمرينات روز يکشنبه تيمش حضور داشت اما به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در جلسه تمريني امروز همراهي کند.


   کاکا، هافبک برزیلی رئال، آخرین تمرین تیمش پیش از سفر به کرواسی برای دیدار فردا شب مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان را از دست داد.

این ستاره برزیلی در تمرینات روز یکشنبه تیمش حضور داشت اما به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در جلسه تمرینی امروز همراهی کند.

به همین دلیل ممکن است کاکا سفر به زاگرب را از دست بدهد اما هنوز مورینیو در این مورد تصمیم نهایی را نگرفته است.

خسه، پابلو ژیل و توماس مخیاس نیز در تمرینات امروز حضور داشتند و سامی خدیرا نیز بعد از مدت ها با بقیه هم تیمی هایش تمرین کرد.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاکا, ] [ 20:19 ] [ ادیب بوبردک ]

بازگشت خديرا به تمرينات رئال

هافبک آلماني رئال امروز به تمرينات رئال بازگشت و احتمال دارد در ديدار ليگ قهرمانان مقابل ديناموزاگرب به ميدان برود.


به نوشته روزنامه آ.اس سامی خدیرا هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید امروز به تمرینات این تیم بازگشت.

خدیرا در دیدار برگشت رئال در سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا در روز 17 آگوست مصدوم شد و نتوانست تیمش را در دیدار مقابل ساراگوسا و ختافه همراهی کند.

این در حالی است که به نظر می رسد خدیرا بتواند در دیدار چهارشنبه رئال مقابل دیناموزاگرب که در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار می شود به میدان برود.

البته ژوزه مورینیو از فابیو کوئنترائو خرید تابستانی اش در پست هافبک دفاعی در دو بازی اخیر استفاده کرده و عملکرد این بازیکن پرتغالی نیز نظر مورینیو را جلب کرده است.

امروز 21 بازی رئال در تمرین حاضر بودند اما کاکا غایب این جلسه تمرینی بود.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خدیرا,بازگشت خدیرا,خبرهای روز رئال مادرید, ] [ 3:47 ] [ ادیب بوبردک ]

 

رئال مادرید - ختافه
هفته سوم لالیگا


گلها بالینک مستقیم

1-0 :: K. Benzema 14’ ::
Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

1-1 :: Miku 39’ :: Fileserve - Filesonic
لینک مستقیم


2-1 :: Cristiano Ronaldo 60’ :: Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

3-1 :: K. Benzema 69’ :: Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

3-2 :: Miku 73’ :: Fileserve - Filesonic
لینک مستقیم

 

4-2 :: Higuaín 88’ :: Hotfile
لینک مستقیم

HD QUALITY:
لینک مستقیم

All Goals In 1 File (HD 1280x720p)


:: Highlights ::


1st Half |
Hotfile 10 minutes
لینک مستقیم


2nd Half | Hotfile 11 minutes
لینک مستقیم

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:گل ها و تمام لحظات بازی های رئال مادرید, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

اینم عکس های بازی رئال و ختافه

VS















HQ Pic








*******************************************************************************


************************************************************************************************
40عکس دیگر از بازی


***************************************************************************************************

javahermarket

رئال مادريد 4- ختافه 2

رئال مادريد در يک بازي بسيار سخت توانست که اولين بازي خانگي لاليگايي خود را با برد پشت سر بگذارد.


رئال مادريد که  در اولین بازی خانگی فصل در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان ختافه بود موفق شد با نمایشی نه چندان جذاب حريف خود را با حساب چهار بردو تسليم کندو با توجه به توقف بارسا مقابل سوسیداد به صدر جدول برسد.

شاگردان مورینیو در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و کریم بنزما با دوگلی که برای تیمش به ثمر رساند ستاره کهکشانی ها در این بازی بود.

مهاجم فرانسوی رئال در دقیقه 13 بازی تیمش را پیش انداخت اما در دقیقه 39 بازی میکو، مهاجم ختافه بازی را به تساوی کشید. نیمه اول دیدار با تساوی یک-یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال فشار زیادی برای باز کردن دروازه ختافه روی دروازه این تیم ایجاد کرد و سرانجام رونالدو به خطا بیرون  از محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور به اشتباه برای رئال پنالتی گرفت. رونالدو خودش ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا رئال دو بر یک پیش بیفتد.

در ادامه و در دقیقه 69 بازی کریم بنزما گل دوم خودش و گل سوم رئال را به ثمر رساند تا خیال مورینیو از کسب سه امتیاز کمی راحت تر شود.

اما این پایان کار نبود و میکو مهاجم ختافه بار دیگر قفل دروازه کاسیاس را گشود تا اختلاف به حداقل برسد. در دقیقه 88 بازی گونسالو ایگواین که تنها یک دقیقه بود به جای مسوت اوزیل وارد زمین شده بود گل چهارم رئال مادرید را به ثمر رساند تا کهکشانی ها بار دیگر با یک پیروزی پر گل از زمین خارج شوند.

رئال با این پیروزی و با توجه به تساوی 2-2 بارسلونا مقابل سوسیداد با اختلاف دو امتیاز نسبت به رقیب دیرینه خود به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,نتیجه رئال مادرید در هفته سوم لالیگا, ] [ 3:12 ] [ ادیب بوبردک ]

رونالدو: امسال سال مادريد است

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: امسال سال مادريد است؛ ما ديگر فرصت اشتباه نداريم.


 به نقل از مارکا اسپانيا، کريستيانو رونالدو بازيکن گلزن تيم فوتبال رئال مادريد تصريح کرد: در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا بدون شک يک مدعي جدي براي قهرماني هستيم و امسال بايد به آنچه که مستحقش هستيم دست پيدا کنيم.
 وي افزود: مورينيو دوست صميمي، يک مربي و يک الگو براي من است و اين روزها هيچ مشکلي در کمپ رئال مادريد نداريم.

 کريس درباره درگيري کارواليو و په‌په گفت: هيچ مشکل قابل ذکري نبود، کارواليو اردوي تيم ملي پرتغال را ترک کرده بود و برخي بازيکنان مثل په‌په و حتي خود من از دست او دلخور بوديم، با کمي گفت‌و‌گو همه چيز حل شد و هيچ درگيري در کار نبود و نيست.
 

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کریستیانو رونالدو,مصاحبه با رونالدو, ] [ 22:43 ] [ ادیب بوبردک ]

چراغ سبز سانتوس به رئال براي خريد نيمار

مديرعامل باشگاه سانتوس برزيل براي فروش قطعي و بدون قيد و شرط نيمار به رئال مادريد مبلغ 55 ميليون يورو را پيشنهاد کرد.


 به نقل از مارکا اسپانيا، لوئيس آلوارو مديرعامل باشگاه سانتوس برزيل که مدت‌ها است بر سر انتقال نيمار جوان به رئال مادريد سنگ‌اندازي مي‌کند روز گذشته گفت: براي آخرين بار قيمت اصلي نيمار را اعلام و آن را 55 ميليون يورو عنوان مي‌کنم.
 آلوارو افزود: اين بار ديگر هيچ قيد و شرطي نيست و بايد بگويم که اگر مبلغ عنوان شده پرداخت شود هيچ حرفي نيست و نيمار در فصل نقل و انتقالات زمستاني راهي مادريد خواهد شد و پيشنهاد بارسلونا را هم بررسي نخواهيم کرد.
 باشگاه رئال مادريد در آخرين حمله مالي خود مبلغ 38 ميليون يورو را براي نيمار در نظر گرفته و بعيد است براي 55 ميليون يورو رغبتي براي ادامه مذاکرات داشته باشد.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,نیمار,انتقال نیمار به رئال مادرید,سانتوس, ] [ 22:41 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 2674
بازدید کل : 52790
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا